sobota, 29 sierpnia 2015

Notebooks + Moje wakacyjne uzależnienia

Garść informacji;
                 Myślałam nad zrobieniem Back to School, ale że jest tego pełno na innych blogach, a ja nie mam jeszcze kupionych wszystkich przyborów, więc to nie miało by sensu. W tym roku, postanowiłam że swoje zeszyty zrobię sama. Uwielbiam mieć coś swojego, oryginalnego i niepowtarzalnego, a takie zeszyty umilają czas ;)
                 W tym roku, jestem totalnie nieogarnięta do szkoły, ale to nic innego jak wina lenistwa. Musze kupić jeszcze jedną książkę, trzy zeszyty, bloki i inne duperele na plastykę, piórnik i co najważniejsze, spódniczkę do galowego. Niestety wszystkie, które mi się podobają są krótkie, albo niekoniecznie dobrze się prezentują. Takie już moje szczęście! 


Fioletowy zeszyt przeznaczyłam do Fizyki, jednak w pierwszej kolejności muszę kupić blok techniczny. Planuję zrobić go z elementami "Diabelskich Maszyn", zeszyt od plastyki w fan arty np. z "Anna i pocałunek w Paryżu", a Informatyka będzie o tematyce Fantasy ♥


Z niektórych zeszytów jestem zadowolona bardziej, z innych trochę mniej, ale raczej nic bym w nich nie zmieniła, no może pierwszą stronę historii, ale niestety to jest wymóg nauczyciela ;)








 A teraz przejdźmy już do zamierzanego tematu, a mianowicie;

Moje Wakacyjne Uzależnienia


Każdy ma swoje uzależnienia, w dzisiejszym poście przedstawię wam moje, których nabawiłam się przez ostatni miesiąc. Myślę, że niektórych trudno będzie mi się oduczyć, ale mam nadzieję, że mi się uda, a więc zaczynajmy!

1.Pepsi, kawa, kofeina

                  To dość zabawne. Przez ostatni rok byłam uzależniona od kawy, po wypiciu jednej, cały dzień korciło mnie aby sięgnąć po kolejną, zdarzało się, że przegrywałam z nałogiem, ale dałam radę. Na obozie nie było niestety kawy, wypiłam jedynie dwie przez cały miesiąc, ale kiedy wróciłam z obozu, zaczęłam pić Pepsi. Pepsi i kawa, taka dawka kofeiny! Nie jestem z tego dumna i mam nadzieję, że z nadejściem nowego roku, będę piła ten napój tylko nocą, kiedy będę się uczyć, gdyż niestety kawa mnie nie pobudza, a raczej usypia ;)

2. Spanie

                 To jest jeszcze zabawniejsze, kocham spać i moją wymówką było odsypianie roku szkolnego i nieprzespanego obozu, ale wczoraj obudziłam się o 14 i to przez słońce, a to już nie jest odsypianie. Może nie można nazwać tego uzależnieniem, ale jest to coś co nie pomoże po rozpoczęciu szkoły, trzeba nakroić ogórków!

3.Książki

                 Czytam cały rok, ale przez te wakacje przeczytałam dość sporo i jestem z tego dumna, uzależnienie od książek jest moim ulubionym i cieszę się, że jest cały rok, ale coś się zmieniło, a mianowicie polubiłam romanse, do których długo nie mogłam się przyzwyczaić!


A wy macie jakieś swoje wakacyjne uzależnienia? Jak wyglądają wasze przygotowania do szkoły? Zapraszam do obserwacji i komentowania! Zostaw po sobie ślad!




8 komentarzy:

  1. Wakacyjnych uzależnień nie mam w tym roku. W sumie to w ogóle takowych nie mam. XD
    Kawę wypiję czasem, najczęściej mrożoną.
    W moim przypadku książki są prawie cały czas, bo nie zawsze mam ochotę. W tym miesiącu przeczytałam 6. :D
    Co do przygotowań wszystkie książki mam. Zeszyty i inne przybory też. Więc chyba jest dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zeszyty są ładniejsze :)
    Kocham i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zeszyty
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W te wakacje również uzależniłam się od kawy xD

    http://somewhere-over-the-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zeszyciki! niestety juz koniec wakacji ,ech...buziaki Kochanie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zeszyty a od książek np ja jestem uzależniona :*
    Zapraszam do mnie aliccce24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnych wakacyjnych uzależnień, w sumie to w ogóle nie pamiętam co przez wakacje robiłam, ech, zmarnowałam je haha.

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły na oklejanie zeszytów :) moim zbyt dużym uzależnieniem jest fb, ale staram się go ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję, że do mnie wpadłeś*
*Zostaw po sobie jakiś ślad!*
*Zostawiając szczery komentarz, masz gwarancję że do ciebie zajrzę*
*Nie reklamuj się!*
*Kocham was miśki i do następnego postu*