środa, 26 sierpnia 2015

5 filmów, które musisz zobaczyć

                 Hej, hello! W dzisiejszym środowym poście chciałabym wam przedstawić zestaw 5 filmów, które według mnie musicie zobaczyć. Nie jest to lista najlepszych filmów tego wieku, a jedynie cząstka moich ulubionych dzieł, które uważam za warte uwagi, a więc zapraszam do dalszego czytania ;) 
  1.  Pearl Harbor 
    Jest to fenomenalny film o wątku wojennym i miłosnym. Zawsze polecam, go wszystkim, kto tylko zapyta. Jest to opowieść o dwójce pilotów, którzy zakochują się w pewnej pielęgniarce. Jest to nie tylko film o miłości, ale również o oddaniu, braterstwie i honorze. Zapraszam do seansu, bo warto! Nieraz wzruszy cię do łez.



  2. Mulan
    Nie byłabym sobą gdybym nie dała tutaj filmu animowanego. Długo zastanawiałam się nad tym, czy wezmę "Mulan", mój ukochany film z dzieciństwa. Kocham go całym życiem, zawsze kojarzy mi się ze wszystkimi ideałami, czy "Jak wytresować smoka" z 2010 roku, czyli dość nowy film. Myślę, że obie pozycje są doskonale znane. Polecam obie, jednak do tej wojowniczki mam większy sentyment! Idealne w każdym wieku, jak każda bajka Disney'a. Historii Mulan nie muszę raczej przedstawiać, jednak dla niewtajemniczonych, którzy jeszcze jakimś cudem nie znają tej bohaterki muszą zobaczyć tą adaptację starej chińskiej legendy
    ->Bo kto nie chciałby zobaczyć czegoś, gdzie swój kraj ratuje kobieta?

                                                                                        


  3. Gra Endera
    Szczerze mogę przyznać, że dzięki temu filmowi zaczęłam czytać coś związanego z Sci-Fi. Wcześniej nie miałam jakoś ochoty "poznać" kosmitów. "Gra Endera" to fenomenalny film opowiadający o losach Ziemi po najeździe kosmitów. Ludzie doszli do wniosku, że dzieci wychowujące się na grach komputerowych mają lepsze spojrzenie na plany walk i obronią naszą planetę. Film ciekawy, inny niż wersja papierowa, ale obie propozycje są tak samo dobre. Żaden kinomaniak nie powinien się oprzeć! <3



  4. Nietykalni
    Film, który miałam okazje obejrzeć pod koniec ubiegłego roku. Miło pamiętam tamten zimowy wieczór, kiedy po seansie spacerowałam z przyjaciółmi po plaży. Opowieść dość smutna, ale życiowa. Opowiada o niepełnosprawnym mężczyźnie, który daje szansę młodemu mężczyźnie, z przeszłością. Ryczałam, żyłam wtedy tym filmem. Rewelacyjne chwile, które pokazują czym jest przyjaźń i że każdy zasługuje na drugą szansę.






  5. Długo myślałam, co dać na tą pozycję, aby na pewno zasługiwało na to. Pewnie wielu z was nie będzie kojarzyła pozycji. Na mojej liście nie mogło zabraknąć komedii! Mogłabym podać tutaj tytuły jak; "Jestem Bogiem", "Poradnik pozytywnego myślenia", czy "Jestem na Tak", ale te filmy są dość znane, a ja chciałabym wam pokazać coś nowego. "Całkiem zabawna historia" to opowieść o nastolatku, który pewnego dnia zgłasza się na oddział psychiatryczny. I tutaj zaczyna się ta historia. Musisz poznać tych świetnie wykreowanych bohaterów! ;) 






                 Chciałabym opisać każdy z tych filmów, jeden na tydzień przez następne 5 tygodni. Jeżeli jesteście za, to dajecie mi znać w komentarzu lub napiszcie na e-mail, a jeżeli przeciw to również wyraź swoją opinię. Jakie byłoby wasze zestawienie? Jaki z tych filmów widzieliście, czy do jakiegoś was zachęciłam? Czy może wolelibyście recenzję filmu "Papierowe Miasta"?
Czekam na wasze zdanie!
~Do jutra miśki, bay! 

4 komentarze:

  1. Super blog :)
    https://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie powinnaś opisywać te filmy! Fajny pomysł na wpisy. Tylko nie streszczaj ich, bo nie będzie chciało się oglądać ;) A osobiście widziałam z nich tylko jeden, haha! Ostatnio oglądam mało filmów :c

    Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszym filmem jaki kiedykolwiek oglądałam był właśnie film pt "Nietykalni"
    Bardzo fajnie piszesz!:)
    http://marymarysoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dorzucił jeszcze "Igrzyska Śmierci", świetny post i czekam na kolejne w tym stylu! x
    I zapraszam do mnie: www.osnapitzmee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję, że do mnie wpadłeś*
*Zostaw po sobie jakiś ślad!*
*Zostawiając szczery komentarz, masz gwarancję że do ciebie zajrzę*
*Nie reklamuj się!*
*Kocham was miśki i do następnego postu*