sobota, 22 sierpnia 2015

Początek

Witam wszystkich zgromadzonych...
Creativeness in my world będzie blogiem innym niż wszystkie wokoło, a może takim samym, sami musicie zdecydować. Jestem serialomaniakiem, kinomaniakiem, a najbardziej książkomaniakiem i dobrze mi z tym.
Kocham seriale; medyczne, fantasy, kryminały itp.
Filmy są oderwaniem w miły wieczór z paczką popcornu, albo z lemoniadą; romanse, fantasy, familijne, adaptacje i ekranizacje książek
Książki- to jest chyba moja największa miłość, a za razem słabość! Czytam, pochłaniam praktycznie wszystko.

UWAGA!
Jedynie czego nienawidzę i zapewne nigdy się tutaj nie pojawi wzmianka o tym, chyba że zdarzy się jakiś cud! Nie cierpię horrorów! Nie, nie i jeszcze raz nie! Jest to gatunek, z którym się stykam jedynie w nadzwyczajnych momentach!

Drodzy czytelnicy, znajdziecie tutaj recenzje różnych źródeł. Od gazet, książek po ich elektroniczne wersje w tym inne blogi. Nie jestem profesjonalistką, czy nawet w małym stopniu doświadczoną blogerką w tego typu dziedzinie, ale chciałabym się rozwijać nie tylko w stronę tworzenia jako pisarstwo, ale również w innych kierunkach. Poszukuję kogoś kto zajmie się desingiem mojego bloga, da kilka rad! Śmiało piszcie do mnie <3 Przeczytajcie informacje w zakładce obok!!

xoxo. Monika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuję, że do mnie wpadłeś*
*Zostaw po sobie jakiś ślad!*
*Zostawiając szczery komentarz, masz gwarancję że do ciebie zajrzę*
*Nie reklamuj się!*
*Kocham was miśki i do następnego postu*